Subject: FW: Küsimus tarbijakaitseseaduse muutmise eelnõu kohta
From: "info - MKM" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Mon, 28 Jul 2025 15:30:59 +0300

From: Keilin Tammepärg (ITL) <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, July 28, 2025 10:32 AM
To: Mari-Liis Aas - MKM <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Küsimus tarbijakaitseseaduse muutmise eelnõu kohta

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Aitäh ITL-i kaasamise eest tarbijakaitseseaduse muutmise eelnõu
menetlusse. ITL-i liikmetelt ei ole laekunud eelnõu kohta sisulisi
ettepanekud. Küll aga tekkis küsimus eelnõu jõustumisaja kohta.

Eelnõuga ülevõetav direktiiv näeb ette, et vastavad nõuded tuleb
siseriiklikku õigusesse üle võtta hiljemalt 27. märtsiks 2026 ja kohaldada
neid alates 27. septembrist 2026. Eelnõu seletuskiri ütleb, et
kavandatavate muudatuste jõustumine toimub üldkorras ehk kümnendal päeval
pärast Riigi Teatajas avaldamist.

Seetõttu uurin, mis ajakavas Eesti antud TKS muudatusega liigub? Kas
plaanite selle kiiremini jõustada, kui direktiiv ette näeb?

Lugupidamisega

Keilin Tammepärg

Poliitika- ja õigusvaldkonna juht

Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liit (ITL)

Tel: 5060113

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

  _____

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, July 11, 2025 2:16 PM
To: Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Kaupmeeste Liit <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Eesti E-kaubanduse Liit
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti
Väike- ja Keskmiste Ettevõtjate Assotsiatsioon <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Omanike Keskliit <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; SA Rohetiiger <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Toiduainetööstuse Liit
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Keemiatööstuse Liit
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; MTÜ Balti Keskkonnafoorum
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Keskkonnaagentuur <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Mittetulundusühing Eesti Standardimis- ja
Akrediteerimiskeskus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Info Aadress
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Suurettevõtjate Assotsiatsioon
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Hotellide ja Restoranide Liit
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Turismi- ja Reisifirmade Liit
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Konverentsibüroo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Spaa Liit <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; MTÜ Eesti Maaturism <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Loodusturismi Ühing
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; MTÜ Eesti
Suuratraktsioonide Liit <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Avalike Ürituste Korraldajate Liit
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Tarbijakaitseseaduse muutmise seaduse eelnõu

Registreerimise kuupäev: 11.07.2025

Registreerimise number: 2-2/2640-1.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
625 6342
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.mkm.ee/> http://www.mkm.ee